پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 
نشست صمیمی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با خبرنگاران

نشست صمیمی فرماندهی دریابانی استان بوشهر با خبرنگاران

فرمانده دریابانی استان بوشهر :
طرح همیار مرزبان در استان بوشهر اجرا مي شود/ افزایش ۱۰ درصدی کشف قاچاق
صفير دلوار : فرمانده دریابانی استان بوشهر از اجرای طرح همیار مرزبان در استان خبر داد و گفت: طی چهار ماهه امسال کشف کالای قاچاق در استان بوشهر ۱۰ درصد افزایش یافته است.
سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: قرار دادن یک روز به نام خبرنگار در تقویم ملی نشانگر اهمیت این حرفه در یک جامعه است.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند  و رسالتشان انتقال  دغدغه‌ها و مشكلات مردم به مسئولان است.
رضایی‌نژاد افزود: خبرنگار در تولید خبر بايد سه اصل سرعت، دقت و صحت را مد نظر قرار دهد چرا که اکنون با وجود فضای مجازی اگر در یکی از این سه اصل کم کاری شود با مشکل روبرو خواهیم شد.
فرمانده دریابانی استان بوشهر ادامه دادند و گفتند: خبرنگاران باید در کار خود مي بايست به امانت، تعهد و دلسوزی توجه ويژه اي داشته باشند.
وی بیان کرد: در دریابانی سه راهبرد ارتقای آمادگی عملیاتی، ارتقای ارتباطات درون و برون سازمانی و کاهش آسیب‌پذیری مورد توجه جدي است.
رضایی نژاد افزود: در حوزه ارتقای آمادگی عملیاتی طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی وجود دارد و آموزش‌هایی نیز در این راستا داده می‌شود.
وی در خصوص ارتقای ارتباطات درون و برون سازمانی بیان کرد: در حوزه‌های مختلف، دریابانی تلاش می‌کند تا با ارتباط با نهادهای ذیربط فعالیت‌های خود را بهبود و گسترش دهند و ناوگان دریابانی در حال گسترش است
 
فرمانده دریابانی استان بوشهر اضافه کرد: ارتباط با خبرنگاران نقش مهمی در تحقق صحیح دو راهبرد ارتقاء ارتباطات و کاهش آسیب پذیری دارد .
وی ادامه داد: اکنون امنیت در مرزها وجود دارد و ناوگان دریابانی در حال گسترش است.
رضایی نژاد با بیان اینکه انتظار تعامل مرزنشینان با مرزبانی هستیم، اظهار داشت: اکنون برخورد با قاچاق در چارچوب و مقررات قانونی انجام می شود.
وی اضافه کرد: در چهارماهه ابتدایی امسال ۹۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای استان کشف و ضبط شده است.
فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: کشف کالای قاچاق در استان بوشهر در چهارماهه ابتدایی سال ۹۶ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
وی ادامه داد: یکی از طرح هایی که در استان های کشور انجام شده است، همیار مرزبان است که در استان بوشهر نیز انجام خواهد شد.


 
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
مرتبط باموضوع
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی