پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 
پيام تشكر خانواده هاي داغدار عالي پور ، صفري و فقيه

پيام تشكر خانواده هاي داغدار عالي پور ، صفري و فقيه

پيام تشكر خانواده هاي داغدار عالي پور ، صفري و فقيه 
صفير دلوار : خانواده هاي مصيبت ديده عالي پور و فاميل هاي وابسته پيرو حضور و مشاركت گسترده مردم و مسؤلين و ابراز همدردي با اين خانواده ها پيام تشكر و قدرداني صادر نمودند كه بدين شرح مي باشد.
بسم الله الرحمن الرحيم
انالله و انا اليه راجعون
من لم يشكر المخلوق لم يشكر الخالق
منّت خدای را عز و جل که طاعتش موجب قربتست و به شکر اندرش مزید نعمت .
بي شك مشيت الهي بر اين بوده كه در چنين ايامي يكي از عزيزترين اعضاي خانواده خود را از دست بدهيم و اين امانت الهي از ما گرفته شود و طبيعي است كه در فراقش اشك ماتم بريزيم . و اين امري غير قابل انكار و غير قابل تحمل است، ليكن حضور گرم و صميمي مردم عزيز و مسؤلين دوست داشتني بخش دلوار و خصوصاً بندر عامري و شهر دلوار و تشريك مساعي آنان باعث شد تا از آلام و درد و رنج ما كاسته شده و پشتوانه اي براي صبر و شكيبائي خانواده هاي داغدار بودند. 
يقيناً زبان و كلام و بيان ما قاصر است كه بتواند از اين همه لطف و مرحمت شما تشكر و قدرداني نموده و دين شما را ادا نموده باشيم و تمام واژه ها در مقابل همت بلندتان ناقص اند . و فقط پاسخ محبت شما را مي توان در يك جمله  خلاصه عرض كنيم و آنهم اينكه : آجرك الله خيراً
و در آخر از يزدان متعال خواستاريم كه به ما توفيق بدهد در مراسم جشن و سرور شما قطره اي از درياي بيكران لطف و محبت شما را جبران كنيم.
با سپاس بيكران
خانواده هاي عالي پور ، صفري و فقيه
 


 
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی