پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 
خوانده می‌شوید

شما چقدر «دهه هشتادی‌ها» را می‌شناسید؟

شماها تا چه میزان دهه هشتادی‌ها را می‌شناسید؟ به چه میزان از دغدغه‌ها و اولویت‌های آنها آگاه هستید و آنها را می‌پسندید؟ خیلی‌ها معتقدند دهه هشتادی‌ها برخلاف سایر نسل‌های اخیر چنداد سیاست‌زده نیستند و بیشتر به دنبال تغییر در سبک زندگی خود هستند. شما تا چه میزان این موضوع را قبول دارید و نظرتان درباره آن چیست؟

#میتینگ_کوروش هشتگی است که از هفته گذشته در شبکه‌های اجتماعی حسابی داغ شده است. هشتگی که به یک قرار اینترنتی گسترده درمجتمع کوروش ارتباط دارد و سرانجام منجر به تعطیلی این مرکز تجاری و فرهنگی شد. تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان دبیرستانی تصمیم گرفتند جشن پایان امتحانات سال تحصیلی‌شان را در یک مرکز تجاری جمع شوند و دست به دست شدن این قرار در شبکه‌های اجتماعی جمعیت فراوانی را روز سه‌شنبه گذشته در غرب تهران گرد هم آورد.
 
بروز همین رویداد منجر به این شد که رسانه‌ها، جامعه‌شناس‌ها، سیاسیون و اقشار مختلف جامعه نگاه و توجه‌شان به نسل جدید جلب شود که در یک دهه آینده قرار است نسل جوان و تاثیرگذار کشور را تشکیل دهند. برخی با خوشحالی به سراغ این ماجرا رفتند و تیتر زدند «صدای پای دهه هشتادی‌ها» و برخی‌ها هم آنها را نسل قاتلان ماهواره‌ای خواندند. فارغ از همه این قضاوت‌ها به نظر می‌رسد همین تجمع موجب شده تا نظر همگان به دهه هشتادی‌ها جلب شود و بیش از پیش با تفاوت‌ها آنها با خودشان اگاه شوند و اندکی به نیازهای آنها توجه نشان دهند. دغدغه‌های آنها و اولویت‌هایشان برای زندگی قطعا چیز متفاوتی با نسل‌های پیش از خودشان است. 
 
شماها تا چه میزان دهه هشتادی‌ها را می‌شناسید؟
به چه میزان از دغدغه‌ها و اولویت‌های آنها آگاه هستید و آنها را می‌پسندید؟
خیلی‌ها معتقدند دهه هشتادی‌ها برخلاف سایر نسل‌های اخیر چنداد سیاست‌زده نیستند و بیشتر به دنبال تغییر در سبک زندگی خود هستند. شما تا چه میزان این موضوع را قبول دارید و نظرتان درباره آن چیست؟


 
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی