پایگاه خبری تحلیلی صفیر دلوار

Safire Delvar News Agency

  تاریخ انتشار : ، -78 فروردين ماه، -621 
نماينده ولى فقيه و امام جمعه بوشهر : بندر دلوار نياز به يك تغيير اساسى دارد .

نماينده ولى فقيه و امام جمعه بوشهر : بندر دلوار نياز به يك تغيير اساسى دارد .

صفير دلوار ؛جمعى از شهروندان دلوارى تحت عنوان شوراى توسعه بندر دلوار با نماينده ولى فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ديدار كردند .

صفير دلوار ؛ حسن شوركى :
جمعى از شهروندان دلوارى تحت عنوان شوراى توسعه بندر دلوار با نماينده ولى فقيه در استان و امام جمعه بوشهر ديدار كردند . در اين ديدار كه صبح روز چهارشنبه مورخه شانزدهم فروردين ماه چهارصدو دو و در محل دفتر ايشان برگزار گرديد امام جمعه بخش دلوار ، توسلى شهردار بندر دلوار ، اعضاء شوراى اسلامى شهر و جمعى از شهروندان دلوارى حضور داشتند . ابتدا حاج آقا فريدونى امام جمعه بخش پس از عرض سلام و اداى احترام محضر آن نماينده محترم ، گزارشى را از اين شهر و بخش تاريخى ارائه و خواسته هايى را عنوان نمودند سپس حسين نامور در جايگاه شهروند دلوارى به بيان تعلق خاطر امام جمعه بوشهر به اين ديار اشاره كردند و خواستار اهتمام بيشتر به دلوار زادگاه سردار جنوب شهيد رئيسعلى دلوارى شدند بعد از آن نيز على نعمتى رئيس شوراى شهر بندر دلوار ضمن تشكر و قدردانى از قبول زحمت آن مقام محترم و پذيرش اين ديدار به نيازهاى مهم و اساسى شهر و بخش دلوار و در اولويت آن بحث ارتقاء بخش دلوار به شهرستان به هر عنوان و نام ، توجه جدى به ادامه روند اجرايى ساخت اسكله تجارى ، تشكيل و راه اندازى بنياد شهيد رئيسعلى دلوارى و موارد ديگر پرداختند و در آخر صفايى بوشهر با بيان اين جمله كه* " بندر دلوار به يك تغيير اساسى نياز دارد "* سخن را آغاز كردند و گفتند كه بايد بندر دلوار و بخش دلوار در حوزه هاى دريانوردى و گردشگرى ، دريا درمانى ، فرهنگى ورزشى ووو رشد و توسعه يابد و در اين راستا مسئولين توجه داشته باشند كه تمام تلاششان اين باشد كه فرصت هاى توسعه اى را در اختيار مردم اين ديار قرار دهند و اگر قرار باشد طرحى اجراء شود توسط مردم دلوار اتفاق بيفتد و بى شك اگر مردم دلوار سرمايه گذارى نكنند افرادى از خارج از دلوار اين فرصت ها را از آنها مى گيرند و اين بر خلاف خواست و عقيده شهيد رئيسعلى دلوارى است چرا كه شهيد رئيسعلى تا آخرين لحظه حياتش هم اجازه نداد وجبى از خاكش به بيگانگان داده شود . متأسفانه من اين واگذارى به غير دلوارى ها را شنيده ام و خيلى ناراحت شده ام . و خواهشى هم كه از مردم شهر و بخش دلوار دارم آنست كه نگذارند نام شهيد رئيسعلى دلوارى به فراموشى سپرده شود و حداقل كارى كه مى توان كرد آنست كه همگى در مراسماتى كه به نام و ياد شهيد رئيسعلى دلوارى است شركت 
كنند .و بيشترين كسى كه مى تواند در معرفى آن شهيد قدم بردارد شما مردم دلوار هستيد و در آخر ابراز كردند مردم دلوار مايه عزت و افتخار ما هستند و صادقانه عرض كنم كه آمدن من به دلوار به مثابه رفتن به امامزاده است چرا زادگاه انسان پاك و برجسته اى بنام شهيد رئيسعلى دلوارى است و سخنان خود را با اين جمله و پيام به اتمام رساندند كه ؛ سلام مرا به مردم دلوار برسانيد . و در پايان لوح يادبودى از طرف شوراى اسلامى و شهردارى بندر دلوار تقديم نماينده محترم ولى فقيه در استان گرديد . لازم به ذكر است در حاشيه اين ديدار یکوکستان عضو شورای اسلامی بندر دلوار گلایه مندی خود را از مسئولین مبنی بر تغییر نام میدان شهید رئیسعلی دلواری در بوشهر به میدان تشریفات در تبلیغات مراسم دیدار های استانی رییس جمهور به محضر نماینده محترم ولى فقیه ابراز داشتند .
 
 
 
 


 
شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.
safiredelvar@yahoo.com
info@safiredelvar.ir
نظر 
کد امنیتی

کد امنیتی